OttoMan47
Tepkime puanı
3,115

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Kanka biliyorum doğru değilde illada mikrodalgada kurutma yapılacaksa ne şekilde olsun önerin nedir
    OttoMan47
    OttoMan47
    Kanka en sağlıklısı ağzı açıkken çalışan Bi fırın olacak fırını aç 100 derecede sömeği içine at arada çevir ama başında dur. 5 dk sonra bı çıkar 1 dk dışarda dursun çünkü içerdeyken anlamıyorsun kuruyup kurumadigini biraz hava aldıktan sonra kuruyor. Kurumazsa biraz daha pisir yine çıkar kontrol et. Acele etme çok da salma yanmasın thc yanarsa bozulur kafana girmez
    E
    Emre20588801
    Anladım sağol kanka
    Üstadım selamlar nasılsın? Tavsiyelerinle sıfırdan en azından pistil görecek seviyeye geldim. Bundan sonraki süreç için ne önerirsin? Şu an vaziyet şu şekilde: https://ibb.co/c22XQv1 https://ibb.co/hW05dJ9 https://ibb.co/P9sJZMS Sence hasada ne kadar var, tahmini kaç gram alırım abim? Verimi artırmak, süreci hızlandırmak için ne tavsiye edersin?
    Tricomsever
    Tricomsever
    Güzel abim bir tık sık sulama yaptım sanırım, onu azaltıyorum farkındayım. Gübreler organik, solucan güvercin ve senin paylaştığın calmag tarifi var abim.
    OttoMan47
    OttoMan47
    Başka herhangi bi sorun yok fosfor için yarasa gübresi almalısın en acilinden kankacim şuan en çok fosfora ihtiyaç duyacak someklerin şişmesi için şart.
    Tricomsever
    Tricomsever
    Tamamdır üstadım teşekkür ederim keyifli dumanlar
    @OttoMan47 kanka bitkim 5 6 günlük auto blue dream organik gübre kullanmayı düşünüyorum
    Ne kullanmalıyım , ne zaman kullanmaya başlamalıyım , ne aralıklarla kullanmalıyım ?
    Saksı 19 lt
    %70 torf %30 toprak
    OttoMan47
    OttoMan47
    Evet 3 bardak solucan kullan kanka istedikçe ilave edersin
    V
    varmibisey
    Birde ufacık fideye okadar çok su dökme yarardan çok zararı var nem makinen varsa nemi %80 lerde tutmaya bak yoksa 5lt pet şişe kesip üstüne geçir pet e de delikler aç
    • Like
    Tepkiler: OttoMan47
    OttoMan47
    OttoMan47
    Şu verirken de dibine değil de etrafına 3 cm falan uzaktan çember halinde dök suyu kökler toprakta su arayıp uzasın ve gelişsin. Kök gelisimden önce yapraklardan nemle beslenmesi için de delikli içine su sıkılmış pet geçir varmibisey doğru diyor
    @OttoMan47 kanka 19 lt saksıya güvercin şerbetini ne kadar vermeliyim 1 ltye 4 ml diye düşünüyorum ama asıl soru şu mesela 1 saksıya 3 lt su veriyorsam 12 ml mi koymalıyım şerbeti ?
    s.a usta geçen gün calmag verdiigimi nasıl anladın :) bitkinin yaprakları felc gecirmiş gibiydi şimdi normale dönmeye basladıgını fark ettim. teşekkür ettim reis. kök geliştiricim yok adv 3 lü set var grow olanı bide yumurta kabugunu kaynatp versem etkisi olur mu köklere ? 10 gnlükler suan geç kalmıs olabilirmiyim
    Nato
    Nato
    suan 3lü setten grow olanı ve b52 ye bu hafta baslicam vermeye. kanka callmag verdik diye böyle olduğunu söyledin. calmag sadece sararma oldugunda mı vermem gerek bitki istediğinde yani.
    OttoMan47
    OttoMan47
    İstediği zaman vermek lazım kanka. Senin bitkin gübre vs istemiyordu verdiğinde oyuzden fazla geldi. Gübre takvimine uyarsan sıkıntı yasamazsin
    Nato
    Nato
    tamamdır knka tşk ederim
    • Like
    Tepkiler: OttoMan47
    Kankam selamın aleyküm 12.12 ışık döngüsüne döndüm ve bana çiçeklenme dönemi kullanıp fatdasını görebileceğim gübre tarifi verirmisin rica etsem valla gübre alacak gram para kalmıyor zamlardan sonra


    S
    SuperKafa
    Valla kardeşim o kadar detay bilmiyorum otto geldiği zaman bilgilendirir ama sana şu kadarını söyleyim bu adam doğal gübre işini iyi biliyor bilgi almakta fayda var benim kızımı otto ve canna kurtardı
    OttoMan47
    OttoMan47
    Burda az önce güvercin şerbeti yazdım beyler
    N
    Nephthys
    teşekkürler hocam
    OttoMan47
    OttoMan47
    Altta ışık almayan küçük ama halihazırda büyümeye çalışanları da buda gitsin üstler sissin ışık almayan minnak somekleri sisirmeye çalışmasın hic
    Gabakcı
    Gabakcı
    Tamam hacı minik sömek dallarını temizliyorum minik sömek dallarını fazla budarsak gelişim yavaşlama olurmu
    OttoMan47
    OttoMan47
    Yavaş yavaş kanka parçalara bölüp budarsin birden yüklenip strese sokma gelişim durmasin. Tam şişme zamanları
    Kanka selamınaleyküm ışık altına koyalı 4 hafta oldu tamamen organık https://ibb.co/ygRM1fK bir eksiğim varmı acaba veya yanlış yaptığım bişe
    D
    Duman82
    Kanka ben onu bakır kabloyla yatırdım 1 hafta oluyor diğer dallarda eşit gelişsin kesip biçmedim strese girmesin die çorbacı tohumu zaten bu aleovera melas var bunları kullanmaya başlayayımmı
    D
    Duman82
    Bide sıvı yarasa gübresi var onu çiçeklenmede kullanacam solucan gübresi alayımmı gerek varmı bu gelişime göre
    OttoMan47
    OttoMan47
    Belli olmaz toprağın nekadar tok ister mi azot çiçeğe aldığında kanka istersen al solucan lazım olmazsa da dursun. Sıvı hiç kullanmadım yarasa gübresi kanka
    Güncelledim kankam.İlk pistilin üzerinden 25 gün geçti.. 12/12 nin 35. Günü.. birkaç fotoğraf bırakıyorum.. yorumların benim için çok değerli
    oc9fHf.jpg
    ocfnoe.jpg
    ocfJLN.jpg
    ocfubv.jpg
    OttoMan47
    OttoMan47
    Bitkiler sağlıklı maşallah kanka yanlız son foto net değil ve şeker yaprağı çekmişsin calyx üzerindeki tricomlar bakman gerek
    Carlos1
    Carlos1
    Tamamdır kankam akşam bakayım. Ama dün tırtıkladım biraz daha zamanı olmasına rağmen kafamı taşak gibi yaptı :D
    Kanka selamlar bugün tam 65 günlük çiçeğin 38. Günü fotoğrafları aşşağı bırakıyorum
    OttoMan47
    OttoMan47
    Ne demek kankam
    Bubleb00m
    Bubleb00m
    Kanka aklıma takıldı sence (11 lt saksı) 3x10 lt pekmezli mi sulasam bir kerede flush yerine yoksa gübreli sulayıp en son bir kere flush mı daha mantıklı bi danışayım dedim
    OttoMan47
    OttoMan47
    Kanka tercih senin ben hiç 3 kademeli atmadım flush en son tek seferde flush atıyorum bitki zaten flushtan sonra aç kalıyor kuruyana kadar kendi bünyesindeki gübreleri kullanıyor o da ona yetiyor
    bro heside kök gübrelerine devam etmek lazım mı hasata kadar? mı yoksa tabloya göre mi gideyim. orda çiçeğe girince köklendiriciyi bırak diyor. ve haftada 1 olcak şekilde ayarlıyım demi gübrelemeyi
    OttoMan47
    OttoMan47
    Tabloya göre git kanka blooma kadar yeterli kökü yapacak bitki bloomda sadece çiçeklere odaklı gübre ve sadece istediği zaman çiçeğin başlarında callmag verebilirsin
    N
    napster404
    gübreler elime geç gelmişti kök gübrelerine biraz geç başlamıştım, yapcak bi şey yok o zaman :D bi tane bitkinin yapraklar koyu renkli, floracionu az mı vermeliyim? azotlu olan o muydu bro? ve calmag eksikliği görmeden vermemek mi gerekiyor?
    OttoMan47
    OttoMan47
    Kanka bütün gübrelerini kullanmadan ne işe yarıyor araştırmanın gerek. Elindekiler neyse isimlerini Google yaz sana hangisi ne işe yarar ve ne içeriyor yazar
    Ottoman ustam bgn cicekte 7 gun vegayı kesip florese baslıyorum blomda baslamam gerekiyomu tabloya göre
    OttoMan47
    OttoMan47
    Baslamalisin kanka
    Tefo664
    Tefo664
    Bro 36 gunluk kızlarım pistillendi vantiler sürekli acık sıkıntı cıkartırmı hps 600 w sıcsklık 25 nem 45 55
    OttoMan47
    OttoMan47
    Vanti açık kalsın kanka yanlız direk bitkilere vurmasın hem içerdeki havayı sikule etsin hem de hafiften yaprakları sallasın
    Reis selamın aleyküm bana doğal gübre önerisinde bulunurmusun rica etsem... Şu an aloavera calmag ve solucan kullanıyorum çiçeğe sokacam kızı bunun için çiçeklenme döneminde ve sömeklenme döneminde sömek şişire ek doğal tarifin vardır diye ümit ediyorum
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • Carl Carl:
    **** **** *** ****** *********** *** **
  • OttoMan47 OttoMan47:
    *** ** ***** ****** ********* **********
  • Carl Carl:
    ***** ******** ***** ********** ***** *****
  • OttoMan47 OttoMan47:
    ****** ********* ******** ***********
  • Carl Carl:
    ********** ***** ******* ******* *********
  • Carl Carl:
    ***** ******** ***** **
  • OttoMan47 OttoMan47:
    ******* ********* ********* * ***** ** ****** ******** ******** ********** **** *********** ********** ******** ********* ******* ****** ****** ***** **** ***** ***** ****** ** *** **** **** ***** ****** **** **** **** ************ ***
  • OttoMan47 OttoMan47:
    *** **** ******* ***** **** ****** ****** ******** **
  • Carl Carl:
    **
  • Carl Carl:
    ***** ********* *********** ****** ****
  • OttoMan47 OttoMan47:
    **** ****** ***** ***** *****
  • OttoMan47 OttoMan47:
    *** ******* ******* ********* ********** *****
  • Carl Carl:
    ********* ***
  • Carl Carl:
    *** *******
  • Carl Carl:
    ***** ********* ******
  • OttoMan47 OttoMan47:
    ****** ******* ******* ******
  • Carl Carl:
    ******** *** **************
  • İ İronhazee:
    *** ********
  • Carl Carl:
    ******** *****
  • 34Trip 34Trip:
    ****** *********** ** ****** *****
  • 34Trip 34Trip:
    *** *** *****
  • Z Zyrax:
    *********** ******* ********
  • Z Zyrax:
    ******** ******** ******* *** *** **** * *** **** **** ****** ******* *****
  • Z Zyrax:
    ******** *** *** * * ********** **** ******** **** ** ********** *****
    Z Zyrax: ******** *** *** * * ********** **** ******** **** ** ********** *****
    Üst