sonerads
Tepkime puanı
148

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Knk sen hlg driver ve dimmer nereden almıstın ?
    Woppy
    Woppy
    Eyw knk hld driver almayı planlıyorum alırsam bu zımbırtıyıda alacak knk bu arada gercekten cok saol senin sayende panel baglantı mevzusunu cözmus olduk.
    sonerads
    sonerads
    Valla 12 saatlik denemeye gore isinma problemi falan yok kanka, dimmer olmasi da avantaj, kabine girmeden kismayi dusunuyorum ben, gozlerde sorun yasamayalim bi de. Ne demek kanka faydam olduysa ne mutlu bana:)
    Woppy
    Woppy
    Knk suan baglantı işini hallettim driver 46.8 civarı oynuyor ama halen ısınma var fansız 1 saat çalıstırdım ısınıyor fana koydum geri ama bagkantıyı düzeltmem iyi oldu lannelerin ömrü kısalordı yüklenmeden dolayı diye düşünüyorum. Bu sekılde fanlla sogutarak 1 grow aldım gayet basarılı bıkdım yoldan devam knk :)
    Dostum merhaba aynı düzen photo yapıyorum 2 ay vegte tutmayı dusunuyorum bir toping ve lst yaptım tabiki süper crropingde yapıyorum yalnız 150 150 çadırında 8tsne var baş edebilir miyim srnce ve bitki başı ne hasat aldın assagidyim yukarı benimkilerden tahminde bulunup veg suresini az tutucam eğer çadıra sığmaz dersen
    kanka hlg driver link atar mısın bulamıyorum da
    ac4l_sansar
    ac4l_sansar
    kanka bu link kendini 8 saat içinde imha edicek bence sende mi txt dosyasına kopyalayıver. iyi ki kopyalamışım konuyu niye bilmiyorum sezmiştim sanki silineceğini. barzo gibi kopyaladığım için linkler çalışmıyor ama anlatım yeterli olacaktır diye düşünüyorum. kolay gelsin :D
    https://ctxt.io/2/AACgJ7RDEg
    sonerads
    sonerads
    Cok kral hareket yaptin kanka eline saglik:) ben de acaba konuya birsey olur mu diye dusunmustum ama sonra ne olacak sacmala diyip yapmadim bunu.
    Gercekten cok iyi denk geldik bu aksam, 5 dakika sonra yazsan kim bilir kac gun sonra gorecektim.
    Iyi geceler kanka gorusmek uzere:)
    ac4l_sansar
    ac4l_sansar
    Gerçekten ilaç gibi geldin kanka sende bana :D ilerde daha çok paslaşıcaz sezebiliyorum. İyi geceler sanada
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • Z Zivanali:
    nem 80
  • Z Zivanali:
    ısı 27-28
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Ca vermediysen ver başka bi sorun yok şuan kaldırır yaprakları
  • i2e i2e:
    cal mag verebilirsinn bu arada
  • i2e i2e:
    bu konuyuda iyi okumanı tavsiye ederim
  • i2e i2e:
  • Z Zivanali:
    Cal mag hiç almadım
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Ca eksikliği var vermen lazım mutlaka
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Evde de yapılıyor galiba bi araştır illa almana gerek yok
  • Z Zivanali:
    Calsiyum oluyor değil mi
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Kalsiyum magnezyum
  • Z Zivanali:
    sağolasın
    +1
  • S SuperKafa:
    @Zivanali kankam kaç tane bitkin var böyle
  • S SuperKafa:
    160w la kaç bitkiye bakıyosun
  • S SuperKafa:
    Alan ne kadar genişlikte
  • S SuperKafa:
    Kankam bendede çorbacı tohumu varda ondan soeuyorum yanlış anlama
  • Z Zivanali:
    60x60 kanka neden yanlış anlıyım :)
  • Z Zivanali:
    benim tohum purple tohumuydu yavaş yavaş morarmaya başlıyor diplerden
  • Z Zivanali:
    inşallah dişidir
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Fosfordur o kanka dalda morarma varsq
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    15 günlükken başlamaz o istediğin
  • Z Zivanali:
    yok dalda değil dalın çıktığı diplerde
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    SuperKafa kanka senin kökler hava almıyor bitkin durmuş
  • Bubleb00m Bubleb00m:
    Sen çok acil ottomanın duvara yaz resimli hasadı onla bitir
    Bubleb00m Bubleb00m: Sen çok acil ottomanın duvara yaz resimli hasadı onla bitir
    Üst