!!__MINI AKTIF KARBON FILTRE Kendin yap__!!

GG_KUSH

New Member
Cvp: !!__MINI AKTIF KARBON FILTRE Kendin yap__!!

Jeffrey' Alıntı:
Grover' Alıntı:
Süper konu süper anlatım eline sağlık kanka
Eyv. Kanka
https://urun.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/aircol-plastik-kanal-havalandirma-fani-100-mm-313011910?rcp_action=rcpProductClicked

şu tarz bir üürnle nasıl olur kanka ? pc fanının havayı kömürün içinden geçirmekte zorlanacağı kanaatindeyim.
 
L

Labtech

Guest
kanka harbiden aydınlandım.. güel konu olmuş emeğine sağlık :D
 
L

Labtech

Guest
Kanka 95 yükseklik*40 en* 65 derinlik dolabıma koyacam. Mükemmel demekten başka çarem kalmadı. Koku kaçırırsa kaynanamı üstüne salarım haberin olsun.. :D
 

uflenti

Moderator
Güzel, pc grow için ideal bir çözüm, ufak tefek gizli dolaplar içinde çok uygun. Koku olayını böyle çözmekte büyük marifet. Tebrikler :)
 

muhammet

New Member
Cvp: !!__MINI AKTIF KARBON FILTRE Kendin yap__!!

Merhaba kankalar el yapımı karbon filtre fotolarını açamıyorum bi şekilde bana bana fotoları ulaştırırmısınız yardımcı olursanız sevinirim karbon filtreye para kalmadı baya bi para harcadım
 
L

Labtech

Guest
Aynen kanka carbonu illa fan çerçevesine koymaya gerek yok. 4 çıtayı birbirine çakıp iki tarafınıda sineklikle kapatıp içine carbon kömürüde koyabilirsin. @kafsinkaf
 

Jindeaii

New Member
Alternatif Linkler;


Aktif Karbon

http://www.hepsiburada.com/dophin-aktif-karbon-filtre-malzemesi-300-gram-p-PTYMD196301408

Fan

http://www.hepsiburada.com/evercool-jt825p-80-80-25mm-kutulu-powerdan-beslemeli-kasa-fani-p-BD804311?magaza=Hepsiburada

Fan Izgarası
https://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/12-cm-kasa-fani-izgarasi-koruyucu-gril-fan-koruyucu-327438105

Adaptör
http://www.hepsiburada.com/powermaster-15v-1000-ma-dc-adaptor-p-HBV000007RU17

Metal Sineklik
http://www.hepsiburada.com/aluminyum-sinek-teli-en-120cm-boy-100cm-p-HBV000008SSD0?magaza=OFA

4'ü Hepsiburada'dan, ekstra kargo ücreti ödemeyin diye gidip araştırdım :D omunları da sanıyorum bulursunuz bir yerlerden kankalar :D
 

Coban

Member
Yönetici
Baca neden yaptın hocam onu anlayamadım. Zaten karbon filtre kokuyu yok etmiyor mu ?
 

emre9670

New Member
karaköyden 70 liraya hayvan gibi aktif karbon filtre aldım bunlarla uğraşmanıza gerek yok bence yer tarifi yapabilirim fanlardaa 70 lira falan ikisi toplam 150 lira gibi birşetye mal olur
 
Üst