An ve BioBizz

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 25337
  • Başlangıç tarihi

An mi Biobizz mi Cannı mı?

  • An Serisi

  • Biobizz

  • Canna

  • Bio Canna


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Ü

Üye silindi 25337

Guest
Iki urunu de kullanmis olan kankalar An serisi mi Önerirsiniz Biobizz mi ?

Buyumeye etkisi
Hasat Miktari
Toprak ve Bitkinin gubre de hata tolere etmesi
Kök ve yaprak gelisimi vs

Konulari goz onunde bulunduralim lütfen.
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
Iki urunu de kullanmis olan kankalar An serisi mi Önerirsiniz Biobizz mi ?

Buyumeye etkisi
Hasat Miktari
Toprak ve Bitkinin gubre de hata tolere etmesi
Kök ve yaprak gelisimi vs

Konulari goz onunde bulunduralim lütfen.
toprak ve bitkinin hata tolere etmesi hariç diğer hepsinde an çok daha etkilidir brom senelerdir kullanıyorum. biobizde kullandim
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
toprak ve bitkinin hata tolere etmesi hariç diğer hepsinde an çok daha etkilidir brom senelerdir kullanıyorum. biobizde kullandim
Bende 3 growdur Biobizz kullaniyorum brom , ama An yi cok övuyorlar birde elimdeki biobizzler bitti. Yeni grow a An ile mi baslasam diye dusunuyorum.

An Grow , Bloom , Micro , Revive , B52 , Sensizym , Bud Candy , Big Bud ve Call Mag dusunuyorum.

An serisinde mutlaka sunu da al dedigin bunlarin disinda bi oneri olur mu? Birde elimde Biobizz Activera ve top max kaldi 15 , 20 ml onlari da An serisi ile versem sorun olur mu ki ?
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
Bende 3 growdur Biobizz kullaniyorum brom , ama An yi cok övuyorlar birde elimdeki biobizzler bitti. Yeni grow a An ile mi baslasam diye dusunuyorum.

An Grow , Bloom , Micro , Revive , B52 , Sensizym , Bud Candy , Big Bud ve Call Mag dusunuyorum.

An serisinde mutlaka sunu da al dedigin bunlarin disinda bi oneri olur mu? Birde elimde Biobizz Activera ve top max kaldi 15 , 20 ml onlari da An serisi ile versem sorun olur mu ki ?
an ye karıştırma bence biobizzi kankam. ayrıca an 3lu set alacagina ben an conessior a-b önerirdim daha pro olur onun haricinde carbolad, rhino skin, overdrive almalısın
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
an ye karıştırma bence biobizzi kankam. ayrıca an 3lu set alacagina ben an conessior a-b önerirdim daha pro olur onun haricinde carbolad, rhino skin, overdrive almalısın
Brom rhino skin yerine yerli uretim potasyum silikat kullaniyorum 4de1 fiyatina ayni performansi aliyorum. Carboload ve overdrive ayni urunler degil mi zaten , yanlis mi biliyorum? An ve Biobizz karistirma konusunda da tavsiyene uyucam. Bencede cok gerek yok zaten.
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
Brom rhino skin yerine yerli uretim potasyum silikat kullaniyorum 4de1 fiyatina ayni performansi aliyorum. Carboload ve overdrive ayni urunler degil mi zaten , yanlis mi biliyorum? An ve Biobizz karistirma konusunda da tavsiyene uyucam. Bencede cok gerek yok zaten.
potasyum silikat olur fakat rhino skin alman daha iyi olur hemde sadece an kullanirsan ph hep dengeli olur besin emilimide gayet iyi olur. carbolad ile overdrive aynı ürün değil brom
 

sonerads

Kıdemli Üye
Brom rhino skin yerine yerli uretim potasyum silikat kullaniyorum 4de1 fiyatina ayni performansi aliyorum. Carboload ve overdrive ayni urunler degil mi zaten , yanlis mi biliyorum? An ve Biobizz karistirma konusunda da tavsiyene uyucam. Bencede cok gerek yok zaten.
Carboload ile bud candy ayni urun kanka. Carboload sentetik, bud candy organik. Ilk aldigimda bilmiyordum ikisinden de almistim sonradan ogrendim:)
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
AN kaliteli ama para tuzağı Oyumu Canna'dan yana kullanıyorum :)
Brom Biobizz i organik diye tercih ediyordum , An yi de kullanan cok takildigim yer olursa tecrube aktaran cok olur diye tercih edicem , birde yerli ve ucuz olmasi sebebiyle agrotime dusunuyorum ama cok grow tecrubem yok yapabilirmiyim emin degilim. Canna vs kullanan An ve Bio ya gore daha az , sıkıştığım yerde yardimci olan daha zor cikar diye dusunmedim isin dogrusu.
 
Gübre olayında şahsi fikrim growerlar olarak kullanılıyoruz. Biobizz starter kit kullanıyordum an ürünlerinden birkaç tane aldım. İçerik kısımlarını incelediğimde bildiğimiz npk gübreler. Önemli olan hangi dönem hangi npk oranını kullanacağımızı öğrenmemiz. Bununla ilgili konu açtım bir çizelge hazırlayalım tecrübeli ve konu hakkında bilgili olan arkadaşların yardımıyla diye ama kimse oralı olmadı. Npk oranına göre 1/4 daha ucuza yerli ürünler ile growumuzu yapabiliriz
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
Gübre olayında şahsi fikrim growerlar olarak kullanılıyoruz. Biobizz starter kit kullanıyordum an ürünlerinden birkaç tane aldım. İçerik kısımlarını incelediğimde bildiğimiz npk gübreler. Önemli olan hangi dönem hangi npk oranını kullanacağımızı öğrenmemiz. Bununla ilgili konu açtım bir çizelge hazırlayalım tecrübeli ve konu hakkında bilgili olan arkadaşların yardımıyla diye ama kimse oralı olmadı. Npk oranına göre 1/4 daha ucuza yerli ürünler ile growumuzu yapabiliriz
yerli ürünlere güvenmiyorum. bi kac kez denedim memnun kalmadım.
 
yerli ürünlere güvenmiyorum. bi kac kez denedim memnun kalmadım.
Aslında hiç bir fark yok. Bazı yerli markaların daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Bizim için önemli olan npk oranını doğru ayarlayabilmek. Örnek an de bunlar ayarlanmış olarak piyasaya sunulmuş. Ama fiyat olarak yerli ürünün 3-4 katı. Bizim npk oranını ayarlamayı, hangi dönemde hangi oranların verilmesini öğrenmemiz lazım. Bunu yapabilirsek çok daha ucuza aynı verimi alabiliriz diye düşünüyorum
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
Aslında hiç bir fark yok. Bazı yerli markaların daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Bizim için önemli olan npk oranını doğru ayarlayabilmek. Örnek an de bunlar ayarlanmış olarak piyasaya sunulmuş. Ama fiyat olarak yerli ürünün 3-4 katı. Bizim npk oranını ayarlamayı, hangi dönemde hangi oranların verilmesini öğrenmemiz lazım. Bunu yapabilirsek çok daha ucuza aynı verimi alabiliriz diye düşünüyorum
işte yerli ürün güvenilir olsa haklısın ama yerli ürünün verdiği değerlerin çoğu yanlış ve yanıltıcı ben bizzat kullandim hiç memnun kalmadim.
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
GÜBRETAŞ a güveniyorum aslında. Aynı AN gibi arkasında garanti edilen içerik yayınlanmış. Garanti edilen dedikten sonra hile yapacağını zannetmem ama yine de fikrine saygı duyuyorum
Gübretaş hakkinda fikrim yok , ama agrotime hakkinda bir kaç olumlu duyum almıştım. Hatta üreticinin muadili olan biobizz tablosuna gore hazirladigi bir agrotime tablosuda var sanirim forumda bulursam paylasiyim ekte bi bak eger npk oranlarindan anliyorsan. Ben pek bilgi sahibi degilim konu hakkinda hatta 2 , 3 gundur ilgiliyim konu ile.Screenshot_2021-05-12-04-36-00-441_com.android.chrome.jpg
 
Gübretaş hakkinda fikrim yok , ama agrotime hakkinda bir kaç olumlu duyum almıştım. Hatta üreticinin muadili olan biobizz tablosuna gore hazirladigi bir agrotime tablosuda var sanirim forumda bulursam paylasiyim ekte bi bak eger npk oranlarindan anliyorsan. Ben pek bilgi sahibi degilim konu hakkinda hatta 2 , 3 gundur ilgiliyim konu ile.Ekli dosyayı görüntüle 8170
Bende çok bilmediğim için npk oranlarının hesaplamasını konu açtım bilenler yardımcı olur diye ama pek ilgi görmedi. Ben de araştırma içindeyim çözersem burda paylaşacam
 

Grow Muhabbetleri
Help Users
    Bubleb00m Bubleb00m: Ney kanka anlamadım
    Üst