An ve BioBizz

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 25337
  • Başlangıç tarihi

An mi Biobizz mi Cannı mı?

  • An Serisi

  • Biobizz

  • Canna

  • Bio Canna


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
AN de bende sensi bloom AB sensi grow ab b52 voodo calmag carboload overdirive sensizym big bud bud factor x çok iyi ilerliyor Tam 31. Gün çiçeğe girdiler 3. Günü Çiçek’te profılde fotoları var tang çizelgesine göre git pişman olmazsın çizelgenin altında gübre at ama
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
AN de bende sensi bloom AB sensi grow ab b52 voodo calmag carboload overdirive sensizym big bud bud factor x çok iyi ilerliyor Tam 31. Gün çiçeğe girdiler 3. Günü Çiçek’te profılde fotoları var tang çizelgesine göre git pişman olmazsın çizelgenin altında gübre at ama
Brom sensizym i veg de kullandin mi kök gelisimi icin yoksa sadece bloom da mi kullaniyosun? Tablo ya gore sadece bloom da kullanim gosteriyor ama kök gelisimi veg de cok onemli.
 

sonerads

Kıdemli Üye
Brom sensizym i veg de kullandin mi kök gelisimi icin yoksa sadece bloom da mi kullaniyosun? Tablo ya gore sadece bloom da kullanim gosteriyor ama kök gelisimi veg de cok onemli.
Kanka kok gelisimi icin voodoo, tarantula veya piranha varsa elinde, veg doneminde bunlari verdiginde carboload kullanmayi tavsiye ediyor AN. Carboload zaten gubre degil seker biliyosundur, ppm'i bile 2-3 arttiriyor, koklendiricilerdeki canlilara besin olsun diye veriliyormus. Ben carboloadi kullandim veg doneminde ilk 2 hafta, 6 haftaya geldigimde parmagimi saksiya sokamiyordum artik, o derece kok oldu 27 lt saksida. Sensizm veg doneminde kullanmadim, bloomda verdim 2 hafta, vegde kullanana da rastlamadim yabanci forumlarda falan.
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
Kanka kok gelisimi icin voodoo, tarantula veya piranha varsa elinde, veg doneminde bunlari verdiginde carboload kullanmayi tavsiye ediyor AN. Carboload zaten gubre degil seker biliyosundur, ppm'i bile 2-3 arttiriyor, koklendiricilerdeki canlilara besin olsun diye veriliyormus. Ben carboloadi kullandim veg doneminde ilk 2 hafta, 6 haftaya geldigimde parmagimi saksiya sokamiyordum artik, o derece kok oldu 27 lt saksida. Sensizm veg doneminde kullanmadim, bloomda verdim 2 hafta, vegde kullanana da rastlamadim yabanci forumlarda falan.
An konusunda hic tecrubem yok brom ilk defa kullanicam. O zaman soyle yapiyorum. Vadoo zaten alicaktim , yanina Carboload ekliyorum. Tarantula veya piranha dan da birisini alirim belki malum pahali urunler cok emin degilim alma konusunda sen mutlaka al dersen ikisi birden olmasa da , birisini daha alirim.
 
3 saattir içerik inceliyorum. AN gübre de
B-52
Sensizyme
Carboload
Bud candy
Voodoo Juice
Piranha
Bunların eşdeğeri yerli ürün yok maalesef. Mecbur alacağız.

Ama diğer ürünlerde eşdeğer bulunur. Geri kalan npk bazlı ürünler
 

sonerads

Kıdemli Üye
An konusunda hic tecrubem yok brom ilk defa kullanicam. O zaman soyle yapiyorum. Vadoo zaten alicaktim , yanina Carboload ekliyorum. Tarantula veya piranha dan da birisini alirim belki malum pahali urunler cok emin degilim alma konusunda sen mutlaka al dersen ikisi birden olmasa da , birisini daha alirim.
Kanka o kadar tecrubeli degilim ama aldiktan sonra inceledigimde soyle birsey farkettim. Voodoonun icinde 4 mikroorganizma(mo diyecegim) var, cfu/ml degeri 60 milyon. Tarantulada ise voodoodaki 4 mo degeri 88 milyon, ayrica 3 tane farkli mo daha var onlarla birlikte toplam cfu/ml 174 milyon. Cfu/ml koloni olusturan birimler demekmis buna da bakmistim ilk aldigimda. Yani aslinda tarantula voodoodaki tum mo'lari toplamda daha fazla iceriyor ve farkli 3 mo daha var. Genelde bu urunlerden birisi alincaksa herkes voodoo oneriyor, bunun ozel bir sebebi var mi bilmiyorum, ama iceriklere bakinca tek biri alinacaksa tarantula almak daha mantikli gorunuyor. Piranhada ise 5 mo var, bunlardan sadece biri digerlerinde var, yani piranhadaki 4 mo tamamen farkli. Ozetlersek voodoo tarantulanin alt kumesi gibi ama piranha ikisinden de cok farkli. Ben tekrar alacagim zaman ilk tercihim tarantula, ikincisi piranha olur, muhtemelen voodoo almam. Carboloadu her turlu al bence, zaten bloom doneminde lazim olacak. Ama bud candy alma, carbo ile ayni icerik. Urunlerin arkasindaki degerleri gosteren linkleri de birakiyorum karar senin kanka, ama her halukarda hangisini alirsan al faydasini gorursun.

 

sonerads

Kıdemli Üye
Tarantula ve piranha birbirine çok yakın piranha ile destekle
Kanka iceriklere bakarsak voodoo ile tarantula cok benzer, piranhadaki mikroorganizmalar daha farkli yukarda link ekledim. Tabi bu yaratiklarin ne ise yaradigini tam bilmiyorum ama sadece isimleri karsilastirinca farkli oldugu gorunuyor en azindan:)
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
Kanka o kadar tecrubeli degilim ama aldiktan sonra inceledigimde soyle birsey farkettim. Voodoonun icinde 4 mikroorganizma(mo diyecegim) var, cfu/ml degeri 60 milyon. Tarantulada ise voodoodaki 4 mo degeri 88 milyon, ayrica 3 tane farkli mo daha var onlarla birlikte toplam cfu/ml 174 milyon. Cfu/ml koloni olusturan birimler demekmis buna da bakmistim ilk aldigimda. Yani aslinda tarantula voodoodaki tum mo'lari toplamda daha fazla iceriyor ve farkli 3 mo daha var. Genelde bu urunlerden birisi alincaksa herkes voodoo oneriyor, bunun ozel bir sebebi var mi bilmiyorum, ama iceriklere bakinca tek biri alinacaksa tarantula almak daha mantikli gorunuyor. Piranhada ise 5 mo var, bunlardan sadece biri digerlerinde var, yani piranhadaki 4 mo tamamen farkli. Ozetlersek voodoo tarantulanin alt kumesi gibi ama piranha ikisinden de cok farkli. Ben tekrar alacagim zaman ilk tercihim tarantula, ikincisi piranha olur, muhtemelen voodoo almam. Carboloadu her turlu al bence, zaten bloom doneminde lazim olacak. Ama bud candy alma, carbo ile ayni icerik. Urunlerin arkasindaki degerleri gosteren linkleri de birakiyorum karar senin kanka, ama her halukarda hangisini alirsan al faydasini gorursun.

Tecrube sadece yasayarak edinilmez bro. Sagol tecrubeni bana da aktardin. Tekrar seninle ayni adimlari atmaktansa dedigin gibi tecrubenden faydalanip 1 adim ileri atmak daha mantikli. Guncelliyorum o zaman voodoo iptal , yerine piranha aliyorum. Ektra olarak da tarantula aliyorum. Bunlara ek olarak etkilesimi daha iyi diye bloom doneminde carboload aliyorum candy yerine. Ayrica sensizym ve overload da bloom doneminde alacaklarim diye notumu aldim.
 

sonerads

Kıdemli Üye
Tecrube sadece yasayarak edinilmez bro. Sagol tecrubeni bana da aktardin. Tekrar seninle ayni adimlari atmaktansa dedigin gibi tecrubenden faydalanip 1 adim ileri atmak daha mantikli. Guncelliyorum o zaman voodoo iptal , yerine piranha aliyorum. Ektra olarak da tarantula aliyorum. Bunlara ek olarak etkilesimi daha iyi diye bloom doneminde carboload aliyorum candy yerine. Ayrica sensizym ve overload da bloom doneminde alacaklarim diye notumu aldim.
Bence guzel tercihler kanka sahsen ben de bir sonraki gubre alimimda ayni sekilde yapacagim, voodoo ve bud candy almayacagim. Umarim guzel sonuclar elde edersin, celik hasir gibi koklerin, kol gibi someklerin olsun:D
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
Bence guzel tercihler kanka sahsen ben de bir sonraki gubre alimimda ayni sekilde yapacagim, voodoo ve bud candy almayacagim. Umarim guzel sonuclar elde edersin, celik hasir gibi koklerin, kol gibi someklerin olsun:D
Umarim brom. Elimde son growumdan kalan Biobizz activera ve fish mix var , ayrica humik fulvik asit ve potasyum silikat (silikon) var. Bunlarida kullansam zarari olur mu?
 
Ü

Üye silindi 25277

Guest
aslında en güzeli canna terra üstüne tanımam
 

sonerads

Kıdemli Üye
Umarim brom. Elimde son growumdan kalan Biobizz activera ve fish mix var , ayrica humik fulvik asit ve potasyum silikat (silikon) var. Bunlarida kullansam zarari olur mu?
Ben silikat ve humiki bos sulamalarda veriyorum ama onlar disinda kullandigim hersey AN. Baska gubre kullanmadim, kullanilirsa ne olur bilmiyorum acikcasi yanlis bilgi vermeyeyim. Ama silkatla humikte sorun yok, birkac kez bos sulama disinda gubrelerle de karistirdim verdim hatta, sadece silikati 1 2 saat onceden suya ekle 3 4 kere karistir bu sure icinde, cok zor cozunuyor.
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
aslında en güzeli canna terra üstüne tanımam
Brom muhakkak guzeldir ama 3 , 4 grow da direk canna ya gecmek bana kolay gelmiyor. Bitkiyi iyice tanimak dilinden anlamak gerek gibi geliyor canna icin. Bitki sarardi , potasyum fazla . Bitki kizardi demir eksik vs vs bunlara iyice aşina olmadan canna ya gecmek istemiyorum. Yoksa fiyat olarak da uygun aslinda.
 
Ü

Üye silindi 25337

Guest
Ben silikat ve humiki bos sulamalarda veriyorum ama onlar disinda kullandigim hersey AN. Baska gubre kullanmadim, kullanilirsa ne olur bilmiyorum acikcasi yanlis bilgi vermeyeyim. Ama silkatla humikte sorun yok, birkac kez bos sulama disinda gubrelerle de karistirdim verdim hatta, sadece silikati 1 2 saat onceden suya ekle 3 4 kere karistir bu sure icinde, cok zor cozunuyor.
Biliyorum brom. Sumuksu bi yapida kaliyor silikon bende senin gibi bi kac saat onceden karistiriyorum. An ile birlikte verince fazla gubre vermis gibi sorun olmuyorsa kullanirim. Diger growlarda da cok faydasini gordum cunku. Birde ben silikonu bi bos sulamada topraktan , bi bos sulamada yapraktan veriyorum. Her defa topraktan vermek daha mi mantikli
 

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • zeyn zeyn:
    kankalar plagronun gübreleri organik gübremi
  • K kanarya83:
    arkadaşlar 400 watt full spectrum cob ledmi? 400 watt mh-hps ışıkmı? verimli?
  • MalrukLord MalrukLord:
    MH hoş cok net ezer. Kullanmış biri olarak söylüyorum mars spiderfarmer ya da qb almayacaksan LED işi yalan
    +1
  • MalrukLord MalrukLord:
    Cob LED paran olmadiginda kurtarıcıdır
  • ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ:
    Maya yla co2 yapılmıyomu
  • ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ:
    Evet
    zeyn' Alıntı:
    kankalar plagronun gübreleri organik gübremi
  • ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ ᴀʟᴛɪɴᴘiᴘᴏ:
    Toprakta en iyi plagron bildiğimiz gübreleride neden iyi olmasın bence iyi
  • K kanarya83:
    mh -hps 400 watt cob ledden daha verimli diyosun
    MalrukLord' Alıntı:
    MH hoş cok net ezer. Kullanmış biri olarak söylüyorum mars spiderfarmer ya da qb almayacaksan LED işi yalan
  • Tonii Tonii:
    tabi daha verimlidir
    +1
  • Purpledaddy Purpledaddy:
    Selamlar
  • Purpledaddy Purpledaddy:
    Aldığım
    Kedi aşırı beğendim
  • Tonii Tonii:
    hangi ledi aldın
    +1
  • zeyn zeyn:
    kanka ben smdiye kadar full organik besledim bitkiyi 25. gününde çiçeklenmenin son 3 hafta over kullanmay düsünüyorum o zmana kadar yaptıgım muz patates ve maydanoz suyu fish mix ve sıvı yarasa gübresini kullanmaya devam edeyimmi yoksa pk gübresi alayımmı
  • Purpledaddy Purpledaddy:
    Garden garagedan Samsung
  • Purpledaddy Purpledaddy:
    Aşırı kullanışlı
  • K kanarya83:
    600 watt full spectrum cob led alicaktim 50×12 ama mh hps 400 watt setim var onumu kullaniyim 2 bitki icin
    Tonii' Alıntı:
    hangi ledi aldın
  • Artemis Artemis:
    selam aleyküm
  • Purpledaddy Purpledaddy:
    Arkadaşlar sponsordan haber olan varmı ya 6 hafta oldu.
  • S Serixx:
    malruk kanka
  • E elchavoo:
    abiler 120 gün nasıl geçecek
  • MPT76 MPT76:
    allah kurtarsın gardaş
  • OttoMan47 OttoMan47:
    Selamın aleyküm
  • O Oflu616161:
    tricomlar karanlıkta mı daha hızlı büyür acaba ?
    O Oflu616161: tricomlar karanlıkta mı daha hızlı büyür acaba ?
    Üst