Hasata doğru

tohumluhaze

New Member
Schwazzing eğitimi var ancak geç kaldın ayrıca bu saatten sonra bitkiye vurduğun her makas strese yol acicaktir.
kanka bunun için geç kaldım @silas34 kankanın önerisiyle vurdum makası şuan hepsi olmasada fan yaprakları gitti bitki çıplak birde kanka stresi önlemek amacıyla yada stresi atlatması için revive yi sprey yada su olarak versem mi ?

 
Son düzenleme:

tohumluhaze

New Member
kanka bugün itibari ile 2 hafta kaldı deli süre bitkide gözlemlediğim şey sömekler bana göre şişmiyor gibi günde 2,3 defa bakıyorum ondan olsa gerek sadece pistillerin sarılaştığını yada kahverengi leştiğini görüyorum neredeyse bütün sömek veren dallara mikroskop ile baktım trikomlarda amberleşme daha başlamadı yok şefaf olanlar baya az gibi

birde kanka 2 hafta sonra yada bu hafta amberler başlayınca gübreyi kesip 2 hafta flush işlemi geçirecez değil mi ?

 

tohumluhaze

New Member
evet kankalar amberleşmelerde başladı bitkiye yarın flush atıcam 4 günde 1 suluyorum normalde o yüzden 8. gün 2. flushı atıcam 2. flushtan önce bitkiyi karanlığa alıcam ve karanlıkta kalmaya devam edicek ortalama 11. gün sonra kurutmaya geçerim diye tahmin ediyorum resim eklemeye devam ederim dumanınız bol olsun kankalar


bu arada kankalar 3,4 resimlerde arkada bir tane daha super lemon haze gözüküyor onunda trikomları tamamen amberleşip alıcam yani süper lemonda 2 farklı kafayı deneyeceğim sütlü trikom mu amberli trikom mu daha iyi kafa raporunda yazarım
 

grower07

Active Member
evet kankalar amberleşmelerde başladı bitkiye yarın flush atıcam 4 günde 1 suluyorum normalde o yüzden 8. gün 2. flushı atıcam 2. flushtan önce bitkiyi karanlığa alıcam ve karanlıkta kalmaya devam edicek ortalama 11. gün sonra kurutmaya geçerim diye tahmin ediyorum resim eklemeye devam ederim dumanınız bol olsun kankalar


bu arada kankalar 3,4 resimlerde arkada bir tane daha super lemon haze gözüküyor onunda trikomları tamamen amberleşip alıcam yani süper lemonda 2 farklı kafayı deneyeceğim sütlü trikom mu amberli trikom mu daha iyi kafa raporunda yazarım
Çok güzel kanka! Sürecin devamını bekliyoruz
 

tohumluhaze

New Member
kankalar eyvallah iyi dilekleriniz için 1 haftadır flush lıyorum bitkiyi yapraklarda sararma başlamadı hala capcanlı tek dalı koparıp denedim yaprakları ile sardım gayet hafifti fırında kurutup içtim bitkiyi şuan 48 saat karanlığa aldım sonra vuracam baltayı dibine 3 gündür buz ilaveside yapıyorum iyice kışa girdiğini hissetsin diye bunuda bi video da görmüştüm ne kadar doğru yalan bilmiyorum alta linkini atarım hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim bol hasatlar herkese

Super Lemon haze kızımızın son hali 16/08/20


Kuru buz video su

 

Relaxed

Member
evet kankalar amberleşmelerde başladı bitkiye yarın flush atıcam 4 günde 1 suluyorum normalde o yüzden 8. gün 2. flushı atıcam 2. flushtan önce bitkiyi karanlığa alıcam ve karanlıkta kalmaya devam edicek ortalama 11. gün sonra kurutmaya geçerim diye tahmin ediyorum resim eklemeye devam ederim dumanınız bol olsun kankalar


bu arada kankalar 3,4 resimlerde arkada bir tane daha super lemon haze gözüküyor onunda trikomları tamamen amberleşip alıcam yani süper lemonda 2 farklı kafayı deneyeceğim sütlü trikom mu amberli trikom mu daha iyi kafa raporunda yazarım
Flushtan onceki karanliga alma suren ne kadar kanka ?
 

mamoshaze

New Member
kanka süper lemon haze sativa genetik değilmi, yaprakların ince olması gerekmiyormu yanlış mı biliyorum ? ayrıca bende de photoperiod slh var ancak bundan çok çok farklı
 

tohumluhaze

New Member
kankalar s.a
Bitki daha isterdi sen erken kıydın kardeşim ona
kanka ilk kız olsun o kadar :) , tecrübe şuan hala devam ediyor diğerleri bende şuan fark ediyorum,

Flushtan onceki karanliga alma suren ne kadar kanka ?
kanka normal sulama döneminde 15 gün boyunca flush atıp sonra karanlığa aldım ben arkada ki resimdeki slh için söylüyorum şuan 2. kızdayım

kanka süper lemon haze sativa genetik değilmi, yaprakların ince olması gerekmiyormu yanlış mı biliyorum ? ayrıca bende de photoperiod slh var ancak bundan çok çok farklı
valla kanka ben degeneticadan aldım aynı soy söylediğin gibi lakin bilmiyorum belki bendeki belki sendeki tohumlar çaprazlaması veya karışıklılık olmuş olabilir
 

tohumluhaze

New Member
evet kankalar kafa raporuna gelecek olursak ilk slh 1 haftada kurutma sırasında bitti :) lakin hiç denememiş insanlar denedi ve sızdı bende de acayip uyku yaptı ,

ilk SLh ile ikinci SLh arasında 25 gün fark var

şuan ki SLH ise 2. sıradaki 10 eylül de karanlığa alındı 13 eylülde kesildi ve ister 13 gündür karanlıkta ister 16 gündür karanlıkta diyebiliriz kafası çok daha iyi uyku yapmıyor kırıyor yaklaşık 2 saat tutuyor tadı bana çim gibi geliyor arkadaşlara limon tadı niye bilmiyorum şuanda valla kankalar 3 saksı hala devam ediyor 154 gün oldu 22 hafta kankalar şunu fark ettim dışarıdan alınan ile kendi yetiştirdiğim arasında kalp ritmi hızlanmıyor daha sakin daha soft içimli sigara oldu ne kadar abanırsan aban boğazı yakmıyor tek ağaç bana 1 hafta yetiyor bunu keşfettim kankalar bu benim için çoook ücüzü oldu diğer kızların resimlerinide yarın atarım kür işine girişemedim kankalar çıtırlaşmayı yapamadım çünkü kızlar o kadar dayanmıyor bitiyor

kuruyan ikinci kızımız son 2 günde alt dalları emükledim tahminen üst tarafıda 5 günde biter


herkese bol hasatlar dilerim kankalar
 
Üst